"Mówią,że jesteśmy najlepsi ... " oO
d00d
ja tam lubie wszystki czesci obcego i predatora i avp;p ogolnie to wszystkie horrory i komedie:P
Offline
pwner
zdecydowanie Lśnienie , Alien 1 i 2 i wiele innych. Ale te sie wyróżniają wg. mnie ;]
Offline
pwner
żołnierze kosmosu to była nuda i badziewie filozoficzne do momentu 1 bitwy. Potem fajna nawalanka xD
nie że niedoceniam ale poprostu ta gadanina i filozofowanie to było nudne i bezsensu.
Większość filmów które znam to widziałem ale nie pamietam tytułu.
Horrory to
Lśnienie - Stanleya Kubrica
American Werewolf in London xD - jedyny dobry horror z wilkołakami. Ja bardzo lubie te futrzaki
tak ogólnie z tych nowszych to genialne 300 , szklana pułapka 4 - trzymała poziom, Transformers - mocny film.
Nie bede wymienieniał starych filmów bo by sie wam czystac odechciało po dziesiątej linijce.
Offline
a Gwiezdne Wojny lubicie xd ?
zgodze sie z Frostym, że Transformers niezłe, jak widać nawet Michael Bay potrafi nie spierdolić filmu, 300 było niezłych ale wole komiks, a co do 4 Szklanej Pułapki to przyznam ze jewszcze nie widzialem, ale watpie by perzebiła 1 cześć
Offline
Administrator
oj za duzo by pisac ^^
Offline
d00d
Cała saga gwiezdnych wojen, Terminator 1/2/3, Alieny, Predator (AvP cienkie mało klimatu) How High, chlopaczki z sasiedztwa, Piraci z karaibow, Transporter, Blade I/II/III Za szybcy bla bla....łowcy umysłow... Underworld.... nie chce m isie wieciej wymieniac mase kozacznych filmow znam
Offline
Hokage Elite
wsumie to samo jak destro.. plus upior w operze;]
Offline